background img

The New Stuff

Can Dostum - W. Bruce Cameron



''Bütün köpekler cennete gider, 
tabii dünyada yarım kalmış bir işleri yoksa...''

Takip ediyor olduğum birçok blogger arkadaşımın, bu kitap hakkındaki yorumlarından sonra okumak için sabırsızlandığım kitaplardan biriydi Can Dostum. Daha önce bu tarzda bir kitap okumamış olmam da beni iyice meraklandırdı ve koşa koşa kitabı gidip almaya karar verdim.

Kitabı henüz dün bitirdim.

Bir köpeğin bakış açısı ile yazılmış bu enfes kitap, her sayfasında ayrı bir anlam taşıyor. Yeri geldiğinde gülmekten kırıldığım, yeri geldiğinde de duygulandığım birçok bölüm oldu.

Sınava hazırlanıyor olduğumdan, eskisi kadar zaman ayıramıyorum kitap okumaya ve Can Dostum'u da çok uzun bir süre içerisinde okuyup bitirmeme rağmen (iki haftada) tadına doyamadım. Kitabın son sayfasını okuduktan sonra ''Keşke bitmeseydi.'' dedim ve bir yandan da sevindim çünkü ''Can Dostum'un Yolculuğu'' adlı bir kitabı daha var yazarın. O kitap hakkında pek bilgim yok ama büyük ihtimal devamı niteliğinde olmadığını düşünüyorum. Onu da en kısa zamanda alıp, okumak için sabırsızlanıyorum.

Ben aslında kedileri köpeklerden daha fazla severim ve her zaman bir kedim olsun istemişimdir. Köpeklerden yeri geldi mi ben de korkuyorum ve beslemek ne derece kolay olur bilemiyorum. Tabii kedinin bakımı da bir o kadar zor ama ufacık tefecik oldukları için en fazla ne yapabilirler diye düşünüyorum. Fakat bu kitaptan sonra bir köpeğimin olmasını o kadar çok istedim ki... Bu kadar sadık, güvenilir ve eğlenceli bir şeye sahip olmak bence çok büyük bir şans. Hele ki Bailey gibi bir köpekse...

Kitabın sonunda hüngür hüngür ağladığımı söylemeden edemeyeceğim. Gerçekten harika bir kurgu, olağanüstü bir anlatımla kitap tam bir başyapıt. Aylarca Bestseller'de kalmış olmasını şimdi daha iyi anlıyorum.

Kesinlikle ve kesinlikle bu kitabı alıp okuyun. Asla pişman olmayacaksınız!

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Türkiye
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.