background img

The New Stuff

2013'e Veda


Birkaç gündür, takip ettiğim bloggerların postlarını inceliyorum ve hemen hemen hepsi 2013'e vedasını etmiş, yeni yıla girmek için hazırda bekliyorlar. Ben bırakın yeni yıla hazır olmayı, düne kadar yeni yıla daha bir hafta var sanıyordum. Sağ olsun canım arkadaşlarım iğrenç iğrenç espriler eşliğinde bu salı günü olduğunu söyledi.

Dedim ki madem öyle, ben de geri kalmamalıyım ve 2013' veda etmeliyim. 

Şöööyle bir değerlendirecek, tüm seneyi masaya serecek olursak, yarısını berbat geçirmiş olduğum bir yıl duruyor önümde. Diğer yarısının da aslında pek iyi geçtiği söylenemez. Ama ben yine de azıcık ucundan bir Polyanna olayım diyorum. 

Fark ettiğim şey şu oldu; 2013 hayatım boyunca geçirdiğim en boş yıl olmuş. Hani bakıyorum, düşünüyorum falan ama yok, hiçbir şey yapmamışım. Oturmuşum bütün yıl. Yaz tatili boyunca bile evde oturmuş, kitap okumuşum, bilgisayar oynamışım bir de kola içmişim, başka bir şey yok. Zaten yaz tatili sonunda da üniversiteye hazırlanma olayı falan başladı. Hala da ona koşuşturuyoruz, bir türlü de gelemedi şu Mart, ona da ayrı bir gıcık oldum. Yani bu yılın değerlendirmesinde, yaptığım en adam akıllı iş zamanımın yarısından fazlasını kitap okumaya ayırmam olmuş. Onun da karşılığını mutlaka bir gün alırım diye düşünüyorum. 

2013'e hoşça kal derken 2014'te aradan sıvışacağını sanmasın. Ondan isteklerim mutlaka ki var. O yüzden 2014'ü şimdi karşıma alıyorum ve isteklerimi sıralıyorum.  

Sevgili 2014, istersen az sonra bulanacağım dilekleri elinin tersiyle it at ama ilk iki dileğimi lütfen ama lütfen yerine getir...
  • İstanbul Üniversitesi - İletişim Fakültesi. 
  • Tamamlamış olduğum kitabımı, Ocak ayında göndereceğim yayınevinden bana olumlu cevap göndert. 
  • Bolca para istiyorum. 
  • Eğer para verirsen bir sürü kitap istiyorum. 
  • Bir sürü kitap verirsen kocaman bir ev, kocaman bir kitaplık istiyorum. 
  • Bütün yıl boyunca bir kere bile hastaneye gitmeyim, hatta önünden bile geçmeyim. 
  • Belki içinizden ''Başka derdi kalmamış yiiaa.'' falan diyeceksiniz, büyük ihtimal bunu diyenler de sevgilisi olanlar olacaktır, tahmin edebiliyorum. Fakat aşk istiyorum 2014! İstediğim gibi bir aşk, pls.
  • Son olarak da kendim için değil sizin için bir dilekte bulunmak istiyorum. Umarım dilemiş olduğunuz, istediğiniz her şey gerçek olur ve yüzünüz daima güler. 
Yeni yıl hepimize yeni insanlar, yeni mutluluklar, yeni umutlar, yepyeni hayaller ve o hayalleri gerçekleştirebileceğimiz bir çok fırsat versin. 

HAPPY NEW YEAR!

0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Turkey
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.