background img

The New Stuff

Bayram Tatili: Le Chateau De Prestige


1 haftalık bayram tatilinin ardından hepinize merhaba! Öncelikle geçmiş bayramınız umarım istediğiniz gibi mutlu bir şekilde geçip bitmiştir. Ben bayram tatilinde ne yapmışım, hep beraber bir özet geçelim...


Geçen hafta Cumartesi günü İskenderun'dan Kemer'e doğru yola çıktık. Otelimiz Le Chateau De Prestige. Aslında gideceğimiz otel burası değildi. Yola çıkmadan bir kaç gün önce bir telefon aldık ve asıl gideceğimiz otelin bizi Prestige Otel'e transfer ettiği bilgisini aldık. Bununla beraber internetten oteli iyice bir araştırdık ve bir önceki otelden daha güzel olduğunu gördük.


1 haftalık tatilimizi geçirdiğimiz Prestige Otel'i anlatmaya nereden başlasam bilemiyorum. İlk olarak bayağı büyük bir otel olduğunu söylemek istiyorum. Çalışanları çok sıcak kanlı ve sempatik. Hepsini ayrı ayrı seviyorsunuz ve arkadaş oluyorsunuz. Fakat gelin görün ki otelin bir çok eksik yanı da var. Öncelikle sorumsuzluk had safhada. Temizlik açısından daha fazla çalışma yapılmalı ve dikkate alınmalı diye düşünüyorum. Ultra Her Şey Dahil olmasına rağmen ücretli olan aktiviteleri var. (Örneğin; Sauna, Masaj, Sıcak Kapalı Havuz, Türk Kahvesi.) Onun dışında gayet eğlenceli ve güzel bir tatil geçiriyorsunuz.


Bunların dışında tatilimin en güzel yanı ise yeni arkadaşlar edinmem oldu. Hepsi de acayip güzel insanlar. Hepsini çok sevdim ve hepsiyle de görüşmeye devam edeceğiz. Enes, Fahri ve Erem, seviliyorsunuz. 

Ayrıca bir dipnot düşelim. Erem'le tanışır tanışmaz bir çok ortak yönümüzün olduğunu fark ettik. Kendisi de tiyatro üzerine yazıyor ve aynı zamanda da oynuyor. İleri ki zamanlarda ortak çalışmalarla karşınıza çıkabiliriz. Hazırlıklı olun!


Gelelim bayramın en sıkıcı gününe. Çarşamba gecesinde başlayan yağmur Perşembe günü boyunca da şiddetli bir şekilde yağdı. O kadar şiddetliydi ki koca otelin tavanının bir kısmı çöktü. (Neyse ki kimseye bir şey olmadı.) Bir tane de koca ağaç devrildi. (Ve yine neyse ki kimseye bir şey olmadı.)


Yağmur nedeniyle ben de kendimi odaya attım ve tatil ödevlerimi bitirdim.


Bayramın ilk gününden.


Bayramın ikinci gününden.


Yine bayramın ilk gününden. (Pastayla fotoğraf çekildim ama yemeye kıyamadım.)


Gelelim bu sevimli mi sevimli bıcırığa. Adı Bora ve İstanbul'da yaşıyor. Otel'de geziniyordum ve biraz lobiye geçip internete gireyim dedim. Bir baktım ki Bora orada hoplayıp zıplıyor. Yanına gittim biraz seveyim dedim. Böyle bir tatlılık, böyle bir şekerlik olamaz. Tesadüftür ki normalde Hasan ismini çok sever ve telefonda hayali bir Hasanla sık sık konuşurmuş. Artık telefonda konuşacağı gerçek bir Hasan oldu. 

Ciddi anlamda Bora'yı tanıdıktan sonra bütün günüm onunla birlikte geçti. Ki zaten geçmeme gibi bir ihtimali olmadı çünkü o da bensiz yapamamaya başladı. Beni göremeyince yemek yemiyor, ağlıyor; akşam odaya çıkacağı zaman benden ayrılıyor diye odaları tekmeliyor, bağırıp çağırıyor vs. Şu an İstanbul'da ne yapıyor bilmiyorum ama umarım seneye İstanbul'u kazanırım ve Boracıkla da bol bol görüşürüz. Tabii o zamana kadar telefondan idare edeceğiz artık. 

Benim tatilim böyle geçti. Sonuç olarak çok eğlendim ve en önemlisi de hayatıma çok güzel insanları dahil etmiş oldum. Umarım onlar için de aynı durum söz konusudur. 

Siz tatilde neler yaptınız? Yorumlarınızı bekliyorum.

1 yorum: Leave Your Comments

  1. DİKKAT; Üstteki blog Spam içerik üreten sahte bir sayfayadır. Linklerini yorum bölümünden hemen silmenizi öneririz. Firmamıza ait bir proje olan http://bloqlar.blogspot.com/ adresinden birebir kopy yaparak sayfasında yayımlayan, Telif hakkı sadece bizde bulunan içerikleri yazılı imzamız, iznimiz olmadan kopya yöntemiyle çalıp sayfasında yayımladığı ve spam içerik ürettiği için (blogtanitici) uzantılı sayfa hakkında yasal işlem başlatılmıştır. İp adresi tespit edilip cezai işlem uygulanacaktır..
    Bu tür sitelerin bilgisayarınıza virüs bulaştırma riski olup, Mail adresinizi ve özel bilgilerinizi kesinlikle vermemenizi tavsiye ederiz... Saygılar..
    Sayfamız için tıklayın

    YanıtlaSil

Fotoğrafım
Edirne, Ayşekadın, Turkey
19 Ocak 1996, İskenderun doğumlu. Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu. 13 yaşından beri blogger. 2012 Hürriyet Bumerang Ödülleri'nde En Uyumlu site üçüncülüğüne hak kazandı. İlk kitabı İkinci Kadının Hikâyesi ise Temmuz 2016 yılında basıldı. Tüm kitabevleri ve online kitapçılarda satışta.